دادآزاد

شخصی
طبقه بندی موضوعی
Instagram
بایگانی
پیوندها
دادآزاد
این وبلاگ با کد شامد زیر در سامانه ساماندهی فضای مجازی ثبت شده است:
1-1-714563-64-4-1
همچنین کانال تلگرامی مربوط به این وبلاگ با کد شامد زیر نیز ثبت شده است:
1-1-714563-61-4-2
یادداشت
گفتگو
هنر، ادب، فرهنگ
خبر
نگارخانه
آخرین مطالب
پربیننده ترین مطالب
محبوب ترین مطالب

پنجمین نشست انجمن آثار و مفاخر فرهنگی فارس با هدف بررسی رویکرد برگزاری بزرگداشت‌های مفاخر استان فارس در سال ۱۴۰۳ برگزار شد.

انتشار: انجمن آثار و مفاخر فرهنگی - اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس - استانداری فارس - فرهنگ فارس - وزارت کشور - سلامت - ایرنا - برنا - باشگاه خبرنگاران جوان - پرتوجنوب - روزنامه تماشا شماره 3172 مورخ 26 اسفند 1402 صفحه 2 - روزنامه سبحان شماره 6244 مورخ 26 اسفند 1402 صفحه 3 - روزنامه عصرمردم شماره 8006 مورخ 26 اسفند 1402 صفحه 4 - روزنامه شیرازنوین شماره 2073 مورخ 26 اسفند 1402 صفحه 3 - روزنامه افسانه شماره 2024 مورخ 26 اسفند 1402 صفحه 5 -

پنجمین نشست انجمن آثار و مفاخر فرهنگی استان فارس به ریاست محمدهادی ایمانیه استاندار فارس و با حضور آیت‌الله لطف‌الله دژکام نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه شیراز و سایر اعضا در شیراز برگزار شد.
دکتر محمدهادی ایمانیه، استاندار و رئیس انجمن آثار و مفاخر فرهنگی استان فارس در این نشست با اشاره به شناسایی چهره‌های برجسته و مفاخر استان فارس گفت: در کنار چهره‌هایی همچون سعدی و حافظ شیرازی، چهره های معاصر استان نیز شناسایی و پاسداشت های مناسب و در شأن ایشان در دستور کار انجمن مفاخر فارس قرار بگیرد.
ایمانیه با بیان اینکه در برگزاری رویدادهای فرهنگی و بزرگداشت های ملی، به برنامه ریزی همه جانبه و منسجم نیازمندیم، برگزاری بزرگداشت مفاخر استان در طول سال را پیشنهاد داد و خاطر نشان کرد: ضمن اینکه باید در طول سال شاهد برگزاری این رویدادها باشیم باید در حاشیه برگزاری، گروه های هدف را مشخص و برای اثرگذاری برآنان اقدامات ویژه، در دستور کار قرار گیرد و پس از برگزاری هرکدام میزان اثربخشی و تأثیرپذیری آن ها مورد ارزیابی قرار گیرد.
وی افزود: این رویدادها باید پیوست و آیین نامه اطلاع رسانی داشته باشد و بصورت شفاف دستاوردهای آن نیز مشخص و به اطلاع عموم مردم رسانده شود.
نماینده عالی دولت در فارس، از شهرستان های استان هم خواست پیشنهادات خود را در این زمینه ارائه و مفاخر مربوط به شهر و شهرستان خود را معرفی نمایند تا در جلسه استانی مطرح و در خصوص آن تصمیم گیری صورت پذیرد.
وی تصریح کرد: این اقدام علاوه بر اینکه در ارتقا احساس هویت ملی و مذهبی جوانان شهرستان ها موثر است، مفاخر مربوط به هر شهرستان را معرفی و الگو سازی خواهد کرد.
 

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
KJDYTVG